Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας επέστρεψε  γεμάτη λάμψη & εκπλήξεις στο Ωδείο Αθηνών.

 Ο μακροβιότερος θεσμός του κλάδου της μόδας στην Ελλάδα με την 31η διοργάνωσή του μας χάρισε 4 μέρες γεμάτες δημιουργικότητα, λάμψη και πολλές εκπλήξεις. Ήταν ένα πλούσιο πρόγραμμα με καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές μόδας, αγαπημένα fashion brands αλλά και ανερχόμενα ταλέντα που αποκάλυψαν τις νέες τάσεις της σεζόν αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την Αθήνα, ως Μητρόπολη της Μόδας γεμίζοντας την με στιλ και νέα trends.

Η παρουσίαση του προγράμματος της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είχε πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο NYX Rooftop, του Academias Hotel στο κέντρο της Αθήνας από την διευθύνουσα σύμβουλο και Πρόεδρο του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσέκη. Στο press brunch παρούσα ήταν και η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Σχεδιαστών, Ορσαλία Παρθένη η οποία μίλησε για την σύμπραξη & συνεργασία της ένωσης με το θεσμό της εβδομάδας μόδας.

 

Η 31η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με το brand Passager by Nadia Chalimou και τη συλλογή «Party» F/W ’22 . Εντυπωσιακές παγιέτες, φτερά, αέρινα υφάσματα σε «animal print» και βελούδινα πανιά σε εντυπωσιακά εμπριμέ είναι κάποιες από τις δημιουργίες της σχεδιάστριας.

Η Myrto Dramountani μια σχεδιάστρια που δραστηριοποιείται κυρίως στο εξωτερικό έρχεται με την συλλογή S/S ‘23 ως συνέχεια των τελευταίων συλλογών της που δημιουργήθηκαν με γνώμονα την ανάγκη να επανασυνδεθούμε με τη φύση και να διασφαλίσουμε την εγγενή ισορροπία μεταξύ ανθρώπου και περιβάλλοντος. Διαχρονικότητα, κομψότητα και θηλυκές γραμμές στη νέα συλλογή του fashion brand Cristiano Marcheli.

 

Η νέα συλλογή “Perfectly Imperfect” Cruise ’23 είναι εμπνευσμένη από την φινέτσα της Ιταλικής Ριβιέρας. Η μέρα θα κλείσει με τον σχεδιαστή μόδας Tassos Mitropoulos και την νέα S/S’23 collection “Blooming of Color”. Η πλούσια παλέτα ενός πολύχρωμου κήπου αποτέλεσε τη βασική επιρροή της συλλογής σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη γλυπτική των φύλλων.

 

Η 2η μέρα της AXDW ξεκίνησε με την Daphne Valente και την συλλογή «Τα πάντα ρεί» F/W ’22-23. Η διαχρονική θηλυκή συλλογή, απευθύνεται σε σοφιστικέ γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου, που επιθυμούν να ξεχωρίζουν διακριτικά. Aκολουθεί η σχεδιάστρια μόδας από την Κύπρο, Afroditi Hera με την συλλογή “Arabesque Affinity ” είναι μια αληθινή δέσμη φωτός σε έναν κόσμο που ανοίγει σιγά σιγά σε μια νέα ζωή.

Υψηλή ραπτική, βραδινές δημιουργίες και μια γεύση από την δεκαετία των 90s θα έχει η νέα συλλογή F/W 22-23 της σχεδιάστριας μόδας Christina Zafeiriou που μας υπόσχεται πολλές εκπλήξεις. H δεύτερη μέρα της Εβδομάδας Μόδας θα έκλεισε  με τον Paris Valtadoros όπου θα παρουσίασε τη νέα του collection SS ’23, μια συλλογή με demi-couture, resort με pret-a-porter δημιουργίες.

 

H 3η μέρα ξεκίνησε με την Ioanna Kourbela και την Haute Couture συλλογή με τίτλο “Opulence” Winter 2022 . Λαμπερό πράσινο, ελκυστικό μπλε, σοκαριστικό ροζ και σαγηνευτικό μωβ είναι μερικές από τις προτάσεις με τις οποίες κάθε γυναίκα θα επιλέξει να «αφηγηθεί» την δική της ιστορία και να παρουσιάσει τον εαυτό της στις πιο ξεχωριστές στιγμές της ζωής της.

Στη συνέχεια,  ο σχεδιαστής Dimitris Dassios παρουσίασε ην collection “it’s show time Folks” Summer ’23 η οποία αποτελείται από τα “it” items του σχεδιαστή: signature denim jackets, λινά καφτάνια printed με έργα Ελλήνων εικαστικών καλλιτεχνών και λαμπερά couture βραδινά που φόρεσαν κυρίες της Αθηναϊκής ελίτ και χορεύτριες της Λυρικής Σκηνής.

 

Ακολούθησε  o οίκος υψηλής ραπτικής Kathy Heyndels σε συνδυασμό με τον σχεδιαστή μόδας Marios Togos με την συλλογή “Games” S/S ’23. Δημιουργίες υψηλής ραπτικής και pret-a-porter επιλογές θα παρουσιαστούν από τον οίκο Kathy Heyndels, ενώ o Marios Togos παρουσίασε streetwear επιλογές. Την ίδια μέρα  το brand Parthenis μας παρουσίασε τη συλλογή «Colorama» S/S ’23 .

Πρόκειται για το απόλυτο colors fashion show με special guest τον Die Arkitekt, electronic music producer, ο οποίος  αφού συνόδευσε με τις μουσικές του επιλογές τα μοντέλα στο catwalkκράτησε ψηλά τη διάθεση των παρευρισκόμενων στο party που ακολούθησε

 

Η 4η μέρα ξεκλινησε νωρίς με τα New Designers Awards. Εννέα νέοι σχεδιαστές μόδας και fashion brands: Sophia Katsimicha, Atinati, Kekoa, Athenee by Xenia Athanasiadi & Efthimia Papadothomakou, Blue, Leonie, Marilena Prokalamou, ND & El by Nadia Duka & Emmanouela Liagkou, Maharasi παρουσίασαν  τις δημιουργίες τους διεκδικώντας τρία πολύ σημαντικά έπαθλα: Best Catwalk, Best Trendsetter και Best New Designer.

Τον θεσμό έχει αγκαλιάσει ΔΕΠΑ, η Ελληνική Εταιρία Φυσικού Αερίου η οποία υποστηρίζει την νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα, την ενίσχυση της εξωστρέφειας, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας όπως αυτά των βραβείων μόδας. Στόχος τους είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων και των creative industries.

 

Την ίδια ημέρα, οι σπουδαστές και οι απόφοιτοι της σχολής Romina Karamanea Fashion School παρουσίασαν  τις μοναδικές τους δημιουργίες. Συγκεκριμένα οι πρωτοετείς σπουδαστές του προγράμματος Σχεδίου Μόδας, Τεχνολογία και Κατασκευή κλήθηκαν να δουλέψουν ομαδικά και υπεύθυνα σχεδιάζοντας και δημιουργώντας μια ανατρεπτική sustainable συλλογή στοχεύοντας στο μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Το θέμα της συλλογής είναι το αγαπημένο και διαχρονικό LBD (Little Black Dress).

Την τελετή απονομής των New Designers Awards που θα αναδείξει τους νικητές αυτής της σεζόν θα παρουσιάσει η Τζίνα Αλιμόνου, πρώην μοντέλο και ηθοποιός. Στην συνέχεια είκοσι ταλαντούχοι σχεδιαστές της σχολής AthensFashionClub αγκαλιάζουν τη Βιώσιμη Μόδα και παρουσιάζουν ένα διεθνές Project, σε συνεργασία με την Πορτογαλική Πρεσβεία στην Αθήνα και τον Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων της Πορτογαλίας με τον τίτλο “Sustainable Portuguese Fashion by Greek Emerging Designers”.

Η εβδομά μόδας της Αθήνας θα ολοκληρωθεί με το fashion show του Vassilis Zoulias όπου θα παρουσιάσει την pret-a-porter συλλογή “We are family” S/S ’23 ενώ τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos θα στολίσουν με μοναδικό τρόπο για μια ακόμα φορά τις δημιουργίες του. Επώνυμες μαμάδες με τις κόρες τους θα περπατήσουν στην πασαρέλα με τις δημιουργίες του σχεδιαστή. Αυτή τη σεζόν οι αγαπημένοι σχεδιαστές θα στηρίξουν την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ, Ενημέρωση για τον Καρκίνο στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία προσφέροντας μέρος των εσόδων του fashion show τους.

 

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας θα στηρίξει το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Το Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει την πιο βαθιά επιθυμία παιδιών 3-18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Σκοπός του οργανισμού είναι ένας και μοναδικός: μία ευχή για ΚΑΘΕ παιδί που νοσεί.

Επιπλέον, σ’ αυτή τη διοργάνωση το Fashion Design Project by Answear σας προ(σ)καλεί να ‘ανοίξετε τα φτερά σας’ συμμετέχοντας στον απόλυτο διαγωνισμό σχεδίου μόδας. To answear.gr αποτελεί κάτι παραπάνω από ένα online κατάστημα μόδας.

Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section: E.T. Collection, Charm me, Maya Zoulovits, Selene Handmade. Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris.

Επτά κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα θα επιμεληθούν το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows. Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design. Η Coca-Cola Light, ο πιο τέλειος συνδυασμός γεύσης και κομψότητας, υποστηρίζει ως SilverSponsor την 31η Εβδομάδα Μόδας. Το αγαπημένο brand, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες είναι η ιδανική επιλογή απόλαυσης για κάθε στιγμή της ημέρας.

Το ίδιο αγκαλιάζει και υοθετεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας κι έτσι δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή την κορυφαία εκδήλωση μόδας. Επίσημος συνεργάτης της διοργάνωσης που επιμελείται το makeup των μοντέλων, είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage με επικεφαλής τον Φρέντυ Καλομπράτσο.

Τις μετακινήσεις της 31ης Εβδομάδας Μόδας έχουν αναλάβει: τα αυτοκίνητα mini-cooper ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ. Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα υπέροχα ροφήματα Starbucks που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι: Tο πρακτορείο μοντέλων Ηappy Πeople Μodels, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water, και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Υπό την αιγίδα του: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Enterprise Greece, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ( ΣΕΛΠΕ).

Τέλος, την 31η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ). Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης είναι τα παρακάτω μέσα ενημέρωσης: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, OK!, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, HUFFPOST, T-LIFE, MISSBLOOM.GR , WOMANTOC.GR, MR-GREEN.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επιστρέφει! Διατίθενται 50 θέσεις από κάθε show για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού οργανισμού. Προπώληση εισιτήριων viva.gr, μέρος των εσόδων από τα εισιτήρια θα διατεθεί για τους σκοπούς του Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Προμηθευτείτε εδώ τα εισιτήριά σας: https://www.viva.gr/tickets/festival/31st-athens-xclusive-designers-week/ Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.axdw.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/axdweek Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο: 6936002605 ή στείλτε email:press@axdw.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Με τα New Designers Awards κι ένα λαμπερό fashion show από τον Vassilis Zoulias έριξε αυλαία η 31η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας. H 31η Εβδομάδα Μόδας ολοκληρώθηκε με επιτυχία με το φαντασμαγορικό show του Vassilis Zoulias στον υπέροχο χώρο του Ωδείου Αθηνών. Πλήθος επωνύμων κατέφθασαν στο Ωδείο Αθηνών για ακόμη μία ημέρα για να παρακολουθήσουν την επίδειξη του επιτυχημένου Έλληνα σχεδιαστή, ενώ νωρίτερα μέσα στη μέρα παρουσίασαν τις συλλογές τους νέοι κι ανερχόμενοι σχεδιαστές.

 

H τελευταία μέρα της Εβδομάδας Μόδας ξεκίνησε με τα fashion shows 9 νέων σχεδιαστών και 2 σχολών μόδας. H Τζίνα Αλιμόνου παρουσίασε το θεσμό των New Designers Awards που δίνει τη δυνατότητα στον πρώτο νικητή να παρουσιάσει τη συλλογή του σε Fashion Week του εξωτερικού. Τα νέα ταλέντα παρουσίασαν συλλογές με έμπνευση και ηχηρά μηνύματα.

Η μέρα συνεχίστηκε με την τελετή απονομής των βραβείων των Νέων Σχεδιαστών μέσα σε μια πολύ ενθουσιώδη ατμόσφαιρα. Την τελετή παρουσίασε η λαμπερή Τζίνα Αλιμόνου, ως γνήσια εκπρόσωπος της μόδας και της ομορφιάς, η οποία μάλιστα ανακοίνωσε για πρώτη φορά στη διοργάνωση, το νέο της εγχείρημα την δημιουργία του δικού της Brand ομορφιάς το “goodlifebygina” και του goodlifebygina.gr. Το δύσκολο έργο της κριτικής επιτροπής ανέλαβαν ο δημοσιογράφος Chris Lavish από το fashionweekonline.com, η Elena Stavrinou buyer από το Λονδίνο, η Ιφιγένεια Πλευράκη δημοσιογράφος στη Huffington Post και η Ορσαλία Παρθένη, σχεδιάστρια και Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Σχεδιαστών.

Το βραβείο Best New Designer απένειμε η πρόεδρος της Athens Xclusive Designers Week κα Τόνια Φουσέκη στη νικήτρια, η οποία γεμάτη συγκίνηση ευχαρίστησε τη γιαγιά της για την πολύτιμη βοήθειά της στη δημιουργία της συλλογής. H κα Ορσαλία Παρθένη έκανε την απονομή του βραβείου Best Trendsetter, ενώ η κα Σοφία Μαντζάνα από τη ΔΕΠΑ απένειμε το Best βραβείο Catwalk. Νικητές των τριών επάθλων αναδείχθηκαν οι σχεδιαστές: Best New Designer: Malena Best Trendsetter: ND & EL by Nadia Duka & Emmanouela Liagkou Best Catwalk: Blue

Το AthensFashionClub σε συνεργασία με την Πορτογαλική πρεσβεία στην Ελλάδα αγκάλιασε τη Βιώσιμη Μόδα και παρουσίασε ένα διεθνές project με τίτλο “Sustainable Portuguese Fashion by Greek Emerging Designers”. Bιώσιμα υλικά όπως φελός, ύφασμα από κάνναβη και τσουκνίδα, οργανικό βαμβάκι και ανακυκλωμένος πολυεστέρας συνδυάζονται μεταξύ τους σε ένα εντυπωσιακό Sustainable Fashion Show, ακολουθώντας αρχές Αειφόρου Μόδας και Κυκλικής Οικονομίας.

 

Η 31η Εβδομάδα Μόδας έριξε αυλαία με το φαντασμαγορικό και επετειακό show των 20 χρόνων του καταξιωμένου Έλληνα σχεδιαστή Vassilis Zoulias. Η συλλογή “We are family” S/S ’23 αντλεί έμπνευση από τα μαξιμαλιστικά ‘90s. Έντονα χρώματα από φλούο πορτοκαλί, πράσινο έως και φούξια – neon σε εκρηκτικούς συνδυασμούς και με υπερμεγέθη pie de poule σε άσπρο μαύρο γέμισαν την πασαρέλα του Ωδείου Αθηνών. Ανδρικά σακάκια, πιτζάμες για όλη την ημέρα, σορτς, κομψά καφτάνια και ελαφριά φορέματα ιδανικά για διακοπές σε μοτίβα εμπριμέ, πουά και λεοπάρ. Φυσικά δεν έλειπαν τα αγαπημένα cocktail dresses με καινούργιο μίνι μήκος. Όπως πάντα ο Περικλής Κονδυλάτος στόλισε τα look με τα ευφάνταστα κοσμήματά του από plexiglass σε διάφορα χρώματα. Τα υποδήματα Sante ολοκλήρωσαν τα looks. Το οικογενειακό κλίμα της συλλογής απογείωσαν διάσημες μητέρες με τις κόρες τους, όπου περπάτησαν στην πασαρέλα. Η Βίκυ Καγιά με τη μητέρα της Αλεξάνδρα, η Χριστίνα Πολίτη και η Υακίνθη Καραβίτη, η Ναταλία Δραγούμη με την κόρη της Κλειώ Ρόμπερτς, η Ζενεβιέβ Μαζαρί με τη μικρή Ροζαλία, η Τζένη Οικονόμου-Ρίζου με την κόρη της Νάταλι και η Φαίη Μπέη με την κόρη της. Εντύπωση επίσης προκάλεσαν οι αγαπημένες αδελφές Άννα και Τέα Πρέλεβιτς, η Δωροθέα Μερκούρη με την αδελφή της Αλεξάνδρα και ο Σπύρος Πώρος με την κόρη του Ηρώ. Το αγαπημένο δίδυμο των Ελλήνων σχεδιαστών μαζί με την διοργάνωση θα διαθέσουν τα έσοδα των εισιτηρίων για τους σκοπούς της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ, ενημέρωση για τον Καρκίνο στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία. Στο άνοιγμα μάλιστα της επίδειξης η κα Τόνια Φουσέκη μίλησε για αυτή την ενέργεια και προλόγησε την κα Μένια Κουκουγιάννη ιδρύτρια της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας ΚΑΡΚΙΝΑΚΙ, η οποία με τη σειρά της ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τους σκοπούς και το έργο του οργανισμού. Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το Forbes Middle East, το Forbes France, το Sigma Cyprus κ.α. Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την τελευταία ημέρα της AXDW: Όλγα Κεφαλογιάννη, Λάκης Γαβαλάς, Γιώργος Μέρλος, Μαίρη Φιξ, Καλλιόπη Καρβούνη, Σϊσσυ Φειδά, Δέσποινα Πορτοκάλη, Όλγα Καραβερβέρη, Σούλα Λιάκου, Ορσαλία Παρθένη, Σάνταρ Βουτσά, Μαρίνα Κουταρέλη, Γιώργος Καεράμπελας, Λάουρα Ντε Νίγκρις, Μαρία Λεμονιά, Καρολίνα Ντε Σόζα, Δημήτρης Ντάσσιος, Αλέξανδρος Λεμονής , Στέλλα Μέλιγκαν και πολλοί άλλοι.

 

Σε κάθε διοργάνωση η εβδομάδα μόδας της Αθήνας στηρίζει εκστρατείες και σκοπούς με κοινωφελή χαρακτήρα. Aυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας θα στηρίξει το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Το Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει την πιο βαθιά επιθυμία παιδιών 3-18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες.

Η Answear, δε φοβάται τις αλλαγές και τις νέες ιδέες, εξελίσσεται δυναμικά και στηρίζει την ελευθερία έκφρασης για όλους. Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Ωδείο Αθηνών οι συμμετέχοντες μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα σχεδιάζοντας τη δική τους δημιουργία και να κερδίσουν πλούσια δώρα: όλοι οι συμμετέχοντες που θα σχεδιάσουν από τις 13 – 16 Νοεμβρίου, κερδίζουν αποκλειστικές εκπτώσεις για αγορές από το answear.gr, ενώ ένας τυχερός/ τυχερή μετά από κλήρωση θα κερδίσει δώρα αξίας 200 ευρώ από το answear.gr για να επιλέξει ανάμεσα σε περισσότερα από 500 επώνυμα fashion brands. Όσο για το μεγάλο νικητή/ νικήτρια του διαγωνισμού, θα κερδίσει 500 ευρώ μετρητά και τη δυνατότητα να συμμετέχει δωρεάν στα επόμενα New Designers Awards! Επιπλέον, θα έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει ένα συλλεκτικό T- shirt το οποίο θα διατεθεί αποκλειστικά μέσω του answear.gr ως μέρος της συλλογής του γυναικείου brand Answear.LAB ενώ τα έσοδα από τη πώληση του θα διατεθούν στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΕΣΜΟΣ για τη στήριξη σε ευπαθείς ομάδες γυναικών. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section: E.T. Collection, Charm me, Maya Zoulovits, Selene Handmade. Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Έντεκα κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα επιμελούνται το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows.

 

Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της. Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design. Η Coca-Cola Light, ο πιο τέλειος συνδυασμός γεύσης και κομψότητας, υποστηρίζει ως Silver Sponsor την 31η Εβδομάδα Μόδας. Το αγαπημένο brand, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες είναι η ιδανική επιλογή απόλαυσης για κάθε στιγμή της ημέρας. Το ίδιο αγκαλιάζει και υιοθετεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας κι έτσι δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή την κορυφαία εκδήλωση μόδας. Επίσημος συνεργάτης της διοργάνωσης που επιμελείται το makeup των μοντέλων, είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage με επικεφαλής τον Φρέντυ Καλομπράτσο. Τις μετακινήσεις της 31ης Εβδομάδας Μόδας έχουν αναλάβει: τα αυτοκίνητα mini-cooper ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ. Οι παρευρισκόμενοι έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα υπέροχα ροφήματα Starbucks που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά. Επίσημοι υποστηρικτές είναι: Tο πρακτορείο μοντέλων Ηappy People Μodels, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water, και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management. Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Enterprise Greece, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) Βιοτεχνικού πιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Τέλος, την 31η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ). Χορηγοί επικοινωνίας της διοργάνωσης είναι τα παρακάτω μέσα ενημέρωσης: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, OK!, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, HUFFPOST, T-LIFE, MISSBLOOM.GR , WOMANTOC.GR, MR-GREEN. Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση στην ιστοσελίδα www.axdw.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/axdweek

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Advertorials